Regulamin zakupów

I. Informacje Ogólne

  1. Internetowy Sklep GlobalOffice.pl, zwany dalej Sklepem:
    W³a¶cicielem Sklepu jest:



    biuro@globaloffice.pl

    Ul. Józefa Pi³sudskiego 3A
    05-820 Piastów
    Polska


    Tel.: +48 22 723 53 34

    NIP: 5342512125
    BDO: 000501654

    S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy
    XIV Wydzia³ Gospodarczy KRS nr 0000594340
    Kapita³ zak³adowy 5 000,00 z³otych - w ca³o¶ci op³acony

    Rachunek bankowy: 90 1140 2004 0000 3502 7601 1998, mBank

  2. Niniejszy regulamin, okre¶la zakres i warunki ¶wiadczenia us³ug przez firmê Global Office
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie adresu, na który firma Global Office prze¶le zamawiany towar oraz aktualnego adresu e-mail lub telefonu Kupuj±cego w celu potwierdzenia zamówienia.
  4. Z³o¿enie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacj± Regulaminu.
  5. Firma Global Office Poland Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, obowi±zuj±cych od chwili opublikowania ich na stronach internetowych Sklepu.

II. Oferta

  1. Przedmiotem sprzeda¿y s± produkty przedstawione w Sklepie w momencie sk³adania zamówienia.
  2. Wszystkie produkty s± fabrycznie nowe, posiadaj± gwarancjê producenta (chyba, ¿e w opisie podano inaczej).
  3. Firma Global Office Poland Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± dok³ada starañ, aby informacje zawarte na stronach Sklepu by³y aktualne i zgodne ze stanem faktycznym, jednak nie s± one gwarantowane w jakikolwiek sposób. Zamieszczone wizerunki maj± za zadanie przybli¿yæ wygl±d oferowanych produktów i mog± ró¿niæ siê w szczegó³ach od orygina³ów. Przeznaczenie produktów jest okre¶lone wy³±cznie w instrukcjach obs³ugi i zastosowania.
  4. Ceny przedstawione na stronach Global Office Poland Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± s± cenami netto podanymi w z³otych polskich.  Podane ceny obowi±zuj± do wyczerpania zapasów w magazynach producentów i mog± ulec zmianie. Dla uzyskania wi±¿±cej oferty cenowej prosimy o kontakt z COK (Centrum Obs³ugi Klienta).
  5. Zamieszczone na stronach GlobalOffice.pl  ceny s± jedynie propozycj± do sk³adania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi± oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mog± równie¿ w ka¿dej chwili ulec zmianie (n.p. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Je¶li zmiana taka dotyczy towarów zamówionych przez Klienta sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i mo¿e anulowaæ zamówienie.
  6. Katalog produktów zamieszczony na stronach internetowych prosimy traktowaæ jako zaproszenie do negocjacji. Global Office dok³ada wszelkich starañ, a¿eby prezentacja odpowiada³a produktowi, jednak producenci zastrzegaj± sobie mo¿liwo¶æ dokonywania zmian bez uprzedzenia, co niniejszym czyni tak¿e firma Global Office Poland Spó³ka z ograniczona odpowiedzialno¶ci±.
  7. Przy sta³ej wspó³pracy oferujemy atrakcyjne rabaty.

III. Zamówienia i Realizacja

  1. Warunkiem koniecznym do rejestracji  jest podanie prawdziwych informacji. W przypadku nieprawdziwego podania danych, konto po weryfikacji zostanie usuniête. Aby dokonaæ zakupów w naszym sklepie internetowym niezbêdny jest "login", który uzyskaj± Pañstwo podczas rejestracji w sklepie on-line. W przypadku problemów nasi Przedstawiciele Handlowi udziel± Pañstwu wszystkich niezbêdnych informacji i pomog± zarejestrowaæ siê w naszym systemie.
  2. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, adresu e-mail oraz numeru NIP firmy, któr± Pañstwo reprezentujecie. Firma Global Office Poland Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± prowadzi sprzeda¿ tylko dla osób prawnych i fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±.
  3. Z³o¿enie zamówienia powoduje wys³anie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta. Przes³ane zamówienie trafia do realizacji. W razie potrzeby konsultant kontaktuje siê z Klientem telefonicznie dzwoni±c pod numer wskazany w zamówieniu. Istnieje mo¿liwo¶æ czê¶ciowej realizacji zamówienia, je¶li zgodê na taki sposób realizacji wyrazi³ Klient w czasie kontaktu telefonicznego.
  4. Zamówienia z³o¿one do godz. 16.30 zostan± zrealizowane dnia nastêpnego. Dostawa na terenie Warszawy i okolic realizowana jest w ci±gu 24 godzin. Dostawa na terenie ca³ego kraju odbywa siê za po¶rednictwem renomowanej firmy kurierskiej w ci±gu 48 godzin.
  5. Na terenie Warszawy minimalna warto¶æ zamówienia to 200z³, na terenie ca³ego kraju 500z³. Je¶li warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od w/w kwoty, zostanie doliczona op³ata transportowa w wysoko¶ci 15.00 z³otych netto za paczkê (do 30 kg) .
  6. Przyjêcie zamówienia nie oznacza, ¿e zostanie ono w pe³ni zrealizowane. Brak towaru w magazynie i zwi±zane z tym wyd³u¿enie czasu oczekiwania zostanie zg³oszone Klientowi.
  7. Dok³adamy wszelkich starañ, aby ceny kszta³towa³y siê na jak najni¿szym poziomie. Ceny mog± ulegaæ zmianom, przy czym je¿eli nast±pi to w trakcie realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym powiadomiony i bêdzie mu przys³ugiwaæ prawo anulowania zamówienia.
  8. Aktualny status realizacji zamówienia mo¿na sprawdziæ na stronie internetowej Sklepu, po zalogowaniu siê na swoje konto.

IV. Wysy³ka i koszty, zwrot towaru

  1. W ramach wysy³ania wiêkszo¶ci typowych przesy³ek na terenie ca³ego kraju, koszt transportu jest bezp³atny przy kwotach minimalnego zamówienia na terenie Warszawy w wysoko¶ci 200z³ netto, na terenie ca³ego kraju 500z³ netto.
  2. Koszty przygotowania przesy³ki oraz dostarczenia do przewo¼nika pokrywa firma Global Office.
  3. Firma Global Office nie ponosi odpowiedzialno¶ci za opó¼nienia powsta³e nie z naszej winy, tzn. spowodowane zaniedbaniem firmy kurierskiej.
  4. Z chwil± odebrania przesy³ki Klient otrzymuje specyfikacjê oraz gwarancjê i instrukcjê obs³ugi (je¿eli takie istniej±) 
  5. Artyku³y z "Wyprzeda¿y" i na "Zamówienie specjalne" nie podlegaj± zwrotom.
     

V. Formy P³atno¶ci

  1. Dla Pañstwa wygody akceptujemy poni¿sze formy p³atno¶ci:
    1. gotówk± przy odbiorze (p³atne kurierowi lub dostawcy Global Office)
    2. przelewem bankowym (przy pierwszej p³atno¶ci przelewem wymagane s± nastêpuj±ce dokumenty: odpis z rejestru handlowego lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji o dzia³alno¶ci gospodarczej, Regon, NIP)
  2. Klienci dokonuj±cy zamówieñ za po¶rednictwem Internetu wraz z towarem otrzymuj± fakturê VAT.
  3. Operatorem kart p³atniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznañ, wpisany do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy Poznañ – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. 

VI. Reklamacje i Zwroty

  1. Wszystkie oferowane przez nas towary s± fabrycznie nowe i objête gwarancj± producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
  2. Sklep nie bierze odpowiedzialno¶ci za szkody wynik³e z niew³a¶ciwego u¿ytkowania towarów. Odpowiedzialno¶æ za szkody wynikaj±ce z nieprawid³owego funkcjonowania urz±dzeñ, obs³ugiwanych zgodnie z instrukcj±, okre¶laj± warunki gwarancji producenta, importera b±d¼ dystrybutora towaru.
  3. Je¿eli dostarczony towar bêdzie posiada³ wady, Klientowi przys³uguje prawo otrzymania tego towaru z usuniêt± wad± b±d¼ wymiany na nowy egzemplarz. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora b±d¼ importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub poprzez e-mail z COK, o odes³anie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz ze pacyfikacj± oraz podstemplowan± przez nasz Sklep kart± gwarancyjn±. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora b±d¼ importera zwrócimy koszty zakupu b±d¼ wymienimy towar na nowy.
  4. Reklamacji z powodu ró¿nic wynikaj±cych z wygl±du towaru na stronie internetowej, spowodowanych np.: ró¿nymi ustawieniami monitora nie uwzglêdnia siê.
  5. Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z Ustaw± z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialno¶ci (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zwrot towaru odbywa siê wy³±cznie na koszt zwracaj±cego.
  6. Warunkiem przyjêcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzglêdnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegaj± koszty przygotowania, dostarczenia i wysy³ki. Zwrot towaru odbywa siê na koszt nabywcy.
  7. Wszystkie przesy³ki prosimy kierowaæ na adres korespondencyjny Sklepu:
    Global Office Poland Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
    Al. Józefa  Pi³sudskiego 3A 
    05-820 Piastów
  8. Nie przyjmujemy przesy³ek wys³anych do nas za pobraniem.

VII. Ochrona Danych

  1. Zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z pó¼niejszymi zmianami) informujemy, ¿e podane przez Klienta dane osobowe bêd± objête ochron± przed dostêpem osób nieuprawnionych.
  2. Dane osobowe zbierane s± tylko na potrzeby firmy Global Office do celów marketingowych i ewidencyjnych. Jednocze¶nie zapewniamy, ¿e ma Pani/Pan prawo wgl±du do swoich danych oraz ich poprawiania.
  3. W ka¿dym momencie mo¿e Pani/Pan za¿±daæ zaprzestania ich przetwarzania. ¯±danie takie powinno byæ przes³ane listem poleconym na adres firmy lub z³o¿one osobi¶cie na pi¶mie.
    Jednocze¶nie firma Global Office zapewnia, ze w ka¿dej chwili zostanie uwzglêdniona przekazana telefonicznie, poczt± elektroniczn±, osobi¶cie lub korespondencyjnie pro¶ba o skre¶lenie podanego adresu e-mail z listy Klientów.

VIII. Pozosta³e Informacje

  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje siê przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Global Office nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwe dzia³anie sieci, niedostarczenie przesy³ki przez firmê kuriersk± lub z przyczyn niezale¿nych od Global Office)
  3. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za zamówienia dokonywane przez osoby trzecie wykorzystuj±ce adres  e-mail oraz has³o Klienta. Podstaw± jakichkolwiek roszczeñ stron wynikaj±cych z przepisów prawa jest dowód sprzeda¿y (faktura VAT) wystawiony przez sprzedaj±cego i dostarczony Klientowi wraz z zamówionymi artyku³ami.

IX. Prawo odst±pienia od umowy

Maj± Pañstwo prawo odst±piæ od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odst±pienia od umowy wygasa po up³ywie 14 dni od dnia, w którym weszli Pañstwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna ni¿ przewo¼nik i wskazana przez Pañstwa wesz³a w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystaæ z prawa odst±pienia od umowy, musz± Pañstwo poinformowaæ nas:

Global Office Poland Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
Al. Józefa Pi³sudskiego 3A
05-820 Piastów

o swojej decyzji o odst±pieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o¶wiadczenia (na przyk³ad pismo wys³ane poczt±, faksem lub poczt± elektroniczn±).

Mog± Pañstwo skorzystaæ z wzoru formularza odst±pienia od umowy, jednak nie jest to obowi±zkowe.

Aby zachowaæ termin do odst±pienia od umowy, wystarczy, aby wys³ali Pañstwo informacjê dotycz±c± wykonania przys³uguj±cego Pañstwu prawa odst±pienia od umowy przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy.

Skutki odst±pienia od umowy

W przypadku odst±pienia od niniejszej umowy zwracamy Pañstwu wszystkie otrzymane od Pañstwa p³atno¶ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj±tkiem dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wybranego przez Pañstwa sposobu dostarczenia innego ni¿ najtañszy zwyk³y sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezw³ocznie, a w ka¿dym przypadku nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym zostali¶my poinformowani o Pañstwa decyzji o wykonaniu prawa odst±pienia od niniejszej umowy. Zwrotu p³atno¶ci dokonamy przy u¿yciu takich samych sposobów p³atno¶ci, jakie zosta³y przez Pañstwa u¿yte w pierwotnej transakcji, chyba ¿e wyra¼nie zgodzili¶cie siê Pañstwo na inne rozwi±zanie; w ka¿dym przypadku nie ponios± Pañstwo ¿adnych op³at w zwi±zku z tym zwrotem. Mo¿emy wstrzymaæ siê ze zwrotem p³atno¶ci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odes³ania, w zale¿no¶ci od tego, które zdarzenie nast±pi wcze¶niej.

Proszê odes³aæ lub przekazaæ nam rzecz niezw³ocznie, a w ka¿dym razie nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Pañstwo o odst±pieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, je¿eli ode¶l± Pañstwo rzecz przed up³ywem terminu 14 dni. 


Informujemy, ¿e w przypadku zawarcia Umowy sprzeda¿y jako firma/przedsiêbiorca prawo odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przys³uguje.

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umo¿liwiaj±ca odst±pienie od umowy zawartej na odleg³o¶æ jest ustaw± konsumenck±, reguluj±c± stosunki pomiêdzy przedsiêbiorc± a Konsumentem, czyli osob± fizyczn± dokonuj±c± z przedsiêbiorc± czynno¶ci prawnej niezwi±zanej bezpo¶rednio z jej dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±.


X. Za³±czniki