Artykuły biurowe do kancelarii - co powinno się znaleźć?

Artykuły biurowe do kancelarii są niezbędnym elementem wyposażenia. Aby pracować sprawnie,skutecznie i efektywnie, potrzebne są odpowiednie materiały biurowe do organizacji i archiwizacjidokumentów. Konieczne są także artykuły biurowe, które ułatwiają kontakt z klientem orazzawieranie umów i podpisywanie aktów notarialnych. Jakie więc akcesoria biurowe warto zamówićdo swojej kancelarii?

 

 

Akcesoria przydatne do organizacji dokumentów

Sterta dokumentów to problem niejednej kancelarii. Aby je uporządkować i archiwizować, potrzebne będą segregatory, skoroszyty i skorowidze. Dzięki tym artykułom biurowym wszystkie materiały będą miały swoje miejsce – najlepiej w pobliżu biurka i pod ręką. A jeżeli są przechowywane w szafie, to z pewnością przydadzą się pudła archiwizacyjne , które pozwolą na utrzymanie teczek z dokumentami w porządku, co umożliwia szybkie ich odszukanie. 

Z pewnością akcesoria biurowe, jakich nie może zabraknąć w każdej kancelarii to teczki do akt osobowych. Tego typu materiały biurowe warto wykonać na zamówienie, dzięki czemu każda teczka będzie zawierała najważniejsze informacje i logo firmy. Zazwyczaj takie teczki wykonane są z wytrzymałego i odpornego na zgięcia kartonu, więc łatwiej jest zapobiec ewentualnym uszkodzeniom.


Segregator ESSELTE dostępny w Global Office 

Warto zastosować kod kolorystyczny podczas organizacji i archiwizacji dokumentów, aby ich konkretny rodzaj trafił do segregatora w tym samym kolorze, np.: zielony segregator – rachunki, czerwony segregator – umowy, niebieski segregator – faktury. Takie rozwiązanie sprawi, że błyskawicznie znajdzie się odpowiedni typ dokumentów i usprawni pracę kancelarii. Ważne jest to, aby wszystkie segregatory, teczki i skoroszyty opisywać oraz odpowiednio zabezpieczać. Godne polecenia są segregatory na dokumenty dostępne na naszej stronie – to artykuły biurowe wiodących na rynku producentów wyposażenia biur, np.: Esselte, Donau, Leitz i Bantex. 

Ciekawym i wygodnym rozwiązaniem przechowywania dokumentów w kancelarii jest system archiwizacji zawieszanej, czyli chowanie dokumentów do specjalnych teczek zawierających etykiety z opisem zawartości, przymocowanych listwami i uchwytami do szuflad. Inne artykuły biurowe potrzebne do biura do archiwizacji to koszulki, ofertówki, torebki, przekładki i etykiety do segregatorów. 


Artykuły papiernicze

Bardzo ważne materiały biurowe do kancelarii notarialnych to artykuły papiernicze , zwłaszcza papier ksero. Istotne jest to, aby był to papier najwyższej klasy i wysokiej gramatury. Dla podkreślenia profesjonalizmu najlepiej zamówić papier firmowy, np. z logiem kancelarii. Warte uwagi są specjalne papiery, takie jak papier wizytówkowy i papier fotograficzny. 



Papier ksero dostępny w Global Office 

Do sprawnego funkcjonowania biura pomocne są także notesy, zeszyty, notatniki, kalendarze oraz różnego rodzaju galanteria papiernicza, jak np.: karteczki samoprzylepne, zakładki indeksujące, kostki i wkłady papierowe oraz koperty różnego rodzaju. Potrzebne artykuły biurowe dla kancelarii to również wkłady do segregatorów, druki, kalki i akcesoria do pakowania.

 

Artykuły piśmiennicze

Inne artykuły biurowe do kancelarii to przybory do pisania . Nie może ich zabraknąć w kancelarii, ponieważ są niezbędne do podpisywania umów, aktów notarialnych i innych dokumentów prawnych.



Długopisy, cienkopisy, pióra, ołówki, zakreślacze, markery – to niezbędne artykuły piśmiennicze, które każdego dnia są wykorzystywane w pracy prawnika, notariusza, adwokata i wielu innych zawodów prowadzących swoje kancelarie. Warto wyposażyć biuro w artykuły biurowe najwyżej jakości, które są w pewnym stopniu naszą wizytówką. Polecamy pióra takich marek, jak Parker i Waterman oraz inne ekskluzywne przybory do pisania, ponieważ są wyznaczaniem prestiżu oraz niezwykle pomocne w organizowaniu pracy podczas tworzenia i podpisywania umów z klientami.

 

Drobne akcesoria biurowe

Artykuły biurowe dla firm to także różnego rodzaju drobne akcesoria służące przygotowaniu i przechowywania dokumentów. Spinacze, dziurkacze, zszywacze, rozszywacze i nożyczki – bez nich trudno sobie wyobrazić codzienną archiwizację, porządkowanie umów i rachunków. W pracy kancelarii potrzebne są również klipsy do papierów i dokumentów, aby posegregować akta i przygotować dla klientów umowę. Nie można zapomnieć również o takich materiałach biurowych do kancelarii, jak gumki recepturki i taśmy klejące, które ułatwiają łączenie dokumentów. Mile widziane są także artykuły stemplarskie, m.in.: datkowniki, tusze do stempli i poduszki do stempli.