Jakie wizytówki wybrać jednostronne czy dwustronne?
Jaki typ wizytówek bardziej sprawdzi się w przypadku mojego biznesu: jedno- czy dwustronne - takie pytanie zadaje sobie praktycznie każdy, kto wybiera tą formę komunikacji ze swoim klientem. Odpowiadamy na to pytanie.
Podsumowując: pamiętajmy, że wizytówka to rodzaj komunikatu wysyłanego do klienta. Od tego, jak bardzo będzie on jasny i czytelny, a jednocześnie atrakcyjny, zależy często przyszłość naszego biznesu. Zadbajmy więc nie tylko tylko o ilość i jakość informacji, ale również o sposób ich oprawy. Jeśli całość stworzy estetyczną kompozycję możemy być pewni powodzenia i tego, że klient z pewnością nas odwiedzi.
Różnice i zastosowanie
Podstawowa różnica między tymi dwoma rodzajami wizytówek polega na ilości wolnego miejsca, które mamy do swojej dyspozycji. Więcej przestrzeni oferują nam wizytówki dwustronne. Druga istotna różnica to zastosowanie. W przypadku, gdy prowadzimy prostą działalność wówczas lepiej sprawdzą się wizytówki jednostronne - jasne w przekazie i eleganckie. Aby nadać im jeszcze bardziej ekskluzywnego charakteru warto wybrać wizytówki foliowane matowo. Jeśli jednak prowadzimy dużą firmę usługową i zależy nam na dokładnym poinformowaniu klienta o zakresie naszej działalności, wówczas powinniśmy zdecydować się na wizytówkę dwustronną. W przeciwnym wypadku ryzykujemy brakiem czytelności, czym możemy skutecznie zniechęcić klienta do kontaktu z nami. Chcąc, aby nasze dwustronne wizytówki przyciągały uwagę warto je pokolorować, a zastosowane odcienie pogłębić przy pomocy błyszczącej folii.RCena wydruku
Nie bez znaczenia dla podejmowanego wyboru jest też cena wizytówek. Tańsze są oczywiście jednostronne, lecz mogą być mniej efektywne. Głównie jeśli chodzi o ilość informacji, jakie chcemy na nich zawrzeć. Dwustronne są dużo droższe, ale jednocześnie dają o wiele więcej możliwości kreatywnego zaprezentowania naszych usług. Ceny wizytówek uzależnione są także od metody ich wykonania (uszlachetnienia). Najdroższe są wizytówki lakierowane . Na drugim miejscu znajdują się matowe. Opcja najtańsza to błyszcząca folia.Podsumowując: pamiętajmy, że wizytówka to rodzaj komunikatu wysyłanego do klienta. Od tego, jak bardzo będzie on jasny i czytelny, a jednocześnie atrakcyjny, zależy często przyszłość naszego biznesu. Zadbajmy więc nie tylko tylko o ilość i jakość informacji, ale również o sposób ich oprawy. Jeśli całość stworzy estetyczną kompozycję możemy być pewni powodzenia i tego, że klient z pewnością nas odwiedzi.